Thursday, January 17, 2013

What I Feel ? Ohmaii .

Bismillahhirrahmanirrahim. Assalamualaikum WBT.

"Tiada salah awak bagi saya :') Meskipun begitu. Saya tak boleh tengok awak bermasam muka dengan saya. Saya tak kan marah awak. Saya sayang awak. Saya tahu awak tak bersalah. Kekadang Allah ingin menguji kesabaran saya, dengan menunjukkan semua ni pada saya. Apa yang saya tak suka. Tapi apa-apa pun, hati saya lebih mempercayai awak. Harap awak faham apa yang saya tak suka. Saya tak pernah mara awak. Saya cuma manusia biasa. Sebab tu, kesabaran saya memuncak melebihi kemampuan dalam diri saya. Tapi apapun terjadi, hati saya sentiasa menyayangi awak, dengan sepenuh kasih. Awak jangan pernah terlintas untuk memikirkan yang saya akan lepaskan awak kerana semua tu never happen. Hati saya tetap pada awak. Saya tak kuat, untuk ubah hati saya. Dan saya bersyukur saya tak pernah mampu untuk melakukannya."

Memang ayat dia agak jiwang. Tapi aku tak pernah lagi dapat message macamni daripada mana-mana lelaki melainkan DIA. Memang orang cakap "Kecik-kecik dah pandai menjiwang". Tapi orang yang cakap tu, tak tahu perasaan yang seseorang ni alami. Anyway, terima kasih untuk semua ni awak. Saya amat menghargai semua yang awak buat untuk saya selama ni. Awak the PERFECT yang pernah saya jumpa. Saya terlalu sayangkan dia. Sampai Jannah sekalipun saya cuba pertahankan semua ni. Macam-macam saya harungi dengan dia. Tapi kami tak pernah terpisah. Semua kesalahan, kerenggangan antara kami, berpunca dari saya. Saya tak pernah bersyukur dengan semua tu. Dia tetap menyayangi saya, sabar terhadap saya, berkorban segalanya untuk saya. Tapi saya? Cuma mengendahkan saja. Saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk dia. Saya banyak salah dengan dia. Saya harap dia maafkan segala kesalahan saya terhadap dia. Dan saya ingin dia tahu, saya terlalu menyayangi dia. Saya sedar, saya dah jumpa yang THE BEST ONE! Saya doakan awak berjaya dalam hidup awak. Dan kita akan berbahagia dengan kejayaan kita nanti. Saya tetap tunggu awak! Tunggu awak untuk mencapai kejayaan yang awak nakkan tu! Saya tunggu.

p/s : CINTA JANGAN ENGKAU PERGI MENINGGALKAN DIRIKU LAGI. SESUNGGUHNYA CINTA KITA SETIA KE HUJUNG NYAWA.


Hey Comel! Dah Baca Jangan Lupa Komen :]

No comments:

Post a Comment